Friday, April 29, 2011

sekian lama...*emo mood*

salam..hi semua! kabare? moga sihat sume ya!

sorry lama xupdate.. xde menda nak update pun.. sibuk ngan keje n study..cam gitu laa..maaf pd kawan2 yg lama xupdate each other kan..sorry sgt2..bz memanjang daku ni..kekadang nak return call xde credit sbb xsmpt nak top-up, balik kekadang penat n tido camtu la life hari2..bosan kan..

sempena end of April ni, esok mock exam for ACCA p7. wish me luck k. i hope i can score but preparation ciput je xtau laa.. nak aim 51 marks pun payah..ibarat prepare 100% takat dpt 50 marks, apatah lagi preparation yg ciput..hahahaa...gelak kt diri sendiri..hurmm...

honestly, im blaming myself. kekadang rasa down sgt apasal aku nyer time management ni TERUK sgt. slalu ada masa xpe nk tunggu mood la, terlayan drama TV la, nk makan dulu la, nak tido jap yg last2 terlajak smp subuh la...pendek kata apa planning ke, scheduling ke mmg FAIL la at last... serious rasa nk maki je diri ni.. awat la hang teruk sgt ninie oiii.. dah la lately ni hang pening pala la, asyik nk tido la, skang sakit tekak.. last time period pain gegila dlm sejarah.. sbb stress nyer psl slalu PMS dpt je hadapi ngan tabah ni tidak la dgn keje yg xabis-abis kt ofis tu, ngan manager ngan big bos yg cerewet amat.. quality work babe must be first class.. aku ngan serabut segala last2 aku protest blur la gamaknyaaa... tu je la jalan terakhir.. org laen sibuk nk cpt2 datang balik penyakit blur aku aku pun xleh kata apa. aku tau aku rasa aku xmenyusahkan dpmt aku ngan penyakit blur aku yg makin KRONIK ni tapi bg la masa lepas JUNE ke, lepas ACCA exam ke blur makin hilang la INSYA ALLAH.. mungkin sbb org2 sekeliling aku MAHA HEBATNYA XBLUR MCM aku menampakkan kelemahan aku TERSERLAH dgn kemilaunya...gitu laaa.. mana idaknya.. ko bayangkan dtg ofis pagi2 balik umah kol 8-9pm. badn ko penat, otak ko penat.. tambah lagi perencah bebelan mak aku balik lambt, bahaya.. skang kes org ilang la, org simbah asid la...bla bla bla.. ibu bapa mana xrisau tapi dah tuntutan kerja nk buat camne.. cheq bukannyer gi berjoli mcm dulu.. lepak minum mamak mlm2 xde dah.. kuar makan ngan kawan after ofis hour pun xde dah.. keje keje keje.. tido pun mimpi keje, mimpi manager, mimpi bos.. cuba cite xke tensen aku ni... ada kah faktor berikut kukuh untuk menyatakan penyakit stress dan blur berada dlm diri daku ini... skang penyakit baru adalah malas nak layan org... malas nak layan kawan2 nk bercerita ke bergosip ke promote mary kay ke...opsssssssss! sorry saya nak keseorangan... saya rasa down sgt ngan idup saya... even skang keje pun xde sape sempat saya tegur sbb saya sibuk ngan keje.. mungkin saya berjangkit sindrom manager saya xbercampur ngan org.. dlm ofis pun saya byk ketinggalan cite n gosip2 terkini... oh, saya dah officially jd hamba keje ke? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO................ sbb keje sy xsempat nk study ACCA pun sbb blk keje pun lambat.. sabtu cover tido ahad dah kelas......... saya benci situasi ini..saya benci diri saya..

...sekian..

No comments: