Tuesday, January 11, 2011

saya serba salah..


Saya ada kawan lelaki nak kawin dlm bulan 2 ni, so his side on Sunday la dlm 13/2.
Mula-mula tu, saya xplan pape lg memandangkan cam lama lagi. But he request kalau boleh dtg la side die kt alor setar, sbb ramai kenkawan die pilih dtg side pengantin perempuan kt ampang, kl which is a week before la.. kalau boleh dia nak la saya dtg melawat tempat die membesar..huhu..xdela, rumah family die laa..

Memandangkan saya agak rapat dgn beliau, saya setuju dtg side die.
Tapi cakap je la tp xjanji.

Then, ada one day ni BFF mention ada ticket murah pergi balik alor setar dlm rm50. Owh dh start rs excited. Tanpa berfikir pjg trus agree. Then BFF nk bincang ngan member-member lain.
Esoknya, baru saya realize. Saya ada kelas ACCA on that day!! OMG OMG! Camne camne? Saya trus cancel nk book ticket itu dgn BFF saya.
Now, saya 2 choice

1) Utk xkecewakan die, saya xbgtau yg sy nk dtg side pengantin perempuan.
2) OR saya xdatang je dua-dua…senang… saya cakap, oh saya ada hal/tetiba lecturer buat kelas on that day…

Saya takut betul nak bagitau dia, kalau boleh xnak bagitau die LANSUNG.Pasti beliau kecewa dengan saya. Saya tahu die berharap saya sebagai sahabat datang meraikan beliau. Tapi saya segan nak gi side perempuan. Sebab saya xrapat dgn pengantin perempuan PLUS saya xde pulak dpt personal invitation dr pengantin perempuan PLUS takut plak kalu pergi side perempuan plak, makanan utk tetamu lain xcukup memandangkan ramai org xnak travel jauh-jauh ke alor setar, akan choose dtg sebelah perempuan, termasuk la saya. Hehehehe…
So?

camne?

No comments: