Tuesday, December 14, 2010

Perihal ACCA lagi…..

Hidup perlu diteruskan..

gagal sekali xbermakna gagal selama-lamanya…

teringat plak bila tgk blog iqwa ni..

insaf je bila mai tang ni…

Anda berjaya,

tetapi anda semakin jauh dari ALLAH.

Itulah istidraj.


Maka jangan gusar bila tidak berjaya.

Cuba lagi.

Hubungan keimanan anda dengan ALLAH itulah yang pertama sekali perlu anda perhatikan.

Jika anda berjaya membina hubungan keimanan yang baik, insyaALLAH, datanglah badai apa sekalipun, anda akan mampu melaluinya.



Maka
Dengan itu

Saya tetap meneruskan niat saya untuk continue another 1 paper lagi for ACCA

P7 : Advanced Audit and Assurance



Paper yang amat susah sekali di dunia

Tapi saya yakin Sunway College akan membantu saya…CONFIDENT!


Kamu-kamu semua doakan saya ya!


Tapi,

Ishh..ada tapi lagi…

Saya terpaksa sacrifie banyak menda…

Kelas every Sunday 12-6pm and sometimes on Thursday 7-10pm

Isskk…pengorbanan…

Saya rasa at last saya kawen gak ngan ACCA ni..trust me! T.T


No comments: