Friday, November 12, 2010

so-called bachelor party

semalam mini gathering so-called-bachelor's party untuk my frens yg nk kawen next week.


satu geng pakat2 karok hepi2 joli2 ngan member yg nak mengakhiri zaman singlenyer ni..hehehe...

sedikit info : kami 1 geng 1 universiti for almost 4 years and she the second among us who getting married. Another one yg 1st tu jd cikgu kat Labuan ( u knoe who u r dear ) xdpt join kitaorg =( but nvm, kitaorg buat simple2 n biasa2 je..hehehe.. geng kitaorg 5 gurls and 2 boys and 5 gurls adalah satu asrama and satu rumah sewa so bayangkan betapa rapatnyer kitaorg..hehehe..

so my frens ni dpt la red box card member and decide nk gi Sogo je. so aktiviti adalah karok! * bayangkan selama 4 years kami xpernah berkarok bsama, mmg janggal habis la...*

mmg gamble la dh la hari keje..start nyer kol 7pm kan ( sambil mengenangkan camne la aku nk bangun awal keesokannya...huhuhu)

mmg kami sume byk halangan nk plan sume ni memandangkan msg2 ada komitmen lain. bila plan je, sume byk idea msg2, sorang nk gi klcc, sorg nk mkn kt kg baru, sorg nk karok gak n mcm2 lagi..but alhamdulilah sume pun setuju follow the-bride-to-be decision at last..

foods kt red box sogo pun sedap walaupun byk yg pedas ( lately ni xleh mkn pedas la.. bukan sakit perut tp pening kepala - migrain ).

the best part is kitaorg nyanyi ramai2 lagu cintaku 100% by mas idayu versi koir. ahaks! goyang tu adalah sket tp goyang manja2 je laa..ahaks!

aku tak pilih lagu byk sgt smlm.. byk tumpang lagu org..(dh ajak duet ramai2, aku on je walaupun xslalu nyanyi, melodi lari sket2 la..ngeee~)

pilihan lagu aku mmg bosan - bunga2 cinta by misha omar n aku jatuh cinta by liyana jasmay.

paling xtahan member aku sorg ni pilih lagu patah hati by syura. aduhaiii..irama malaysia dinyanyikan oleh lelaki. agak2 la wei member nk kawen ko nk patah hati asal? ahaks!

ikutkan, kata nk raikan member nk kawen, sume lagu mesti bertemakan cintan la tp aku kalu karok lagu frust je baru feel...hahahahaha~ tu xde idea nk nyanyi lagu apa.

member lelaki ada gak request dak pompuan nyanyi lagu dangdut tp jangan harapla kami nk bergelek depan depa..ahaks!

dah abis ni, sume gi keta masing2. the best part is adalah org tu lupa keta die kt mana. then, kami ajaklah msk keta 1 lagi, amik ko - keta kelisa skali 6 org naik. aku selamat sket coz duduk dpn. lagi satu, byk pintu parking die dh tutup tinggal pintu keluar je bukak. nak xnak ada yg one way kami redah je..tapi nasib baik membe aku hon hon takut keta nk keluar kan..last2 jumpa la. pastu dh satu hal aku nk tumpang sapa sbb keta aku parking kt office, bangsar. member aku yg sorg nk antar member yg lain g kg baru n sorg lagi menuju ke puchong. xtau nk ikut sape last2 member yg nk blk puchong ajak gak naik keta die..( ekceli from start, mmg aku request nk naik keta die sbb aku ingat die nk ikut pantai express way blk puchong, tp die xsure ikut mana..org ada GPS kan).

Punyalah xcited naek keta die, wangiiiiiii... malunyer keta pompuan mcm aku pun xsewangi ni. dahla keta baru. ( pasni berazam akan menwangikan kereta sendiri, ahaks! ). tgk GPS pun canggih betul2 tgh2 keta n senang la nk GPS sana sini. seronok sgttt coz before this mmg slalu konvoi keta ngan die tp sbb ada keta sendiri xberpeluang naek keta die..hehe..

alhamdulilah, have a blast last night. plus sume org pun bg sms thanks to each other of us for set up this plan.

hope this is not the end. hope we can spend time together again =)

love u all!!!

No comments: