Friday, October 29, 2010

Larikkk bajettt…

Sesungguhnya saya berazam kan..kan..kan.. saya nak "puasa" shopping bulan ni.


 

Saya berazam nak bayar hutang credit card saya termasuk hutang shopping raya, hutang makan mewah xsedar diri punye olang…pendek kata sume hutang la dlm credit card tu la..


 

Baru2 ni bayar yuran revision ACCA kt KDU. Pasni kena bajet nak bayar part time klas kt Sunway College plak bulan depan.


 


 

Takla tahap terdesak sangat tapi saya jenis xsuka hutang banyak2. Saya latih diri saya untuk tidak tambah hutang untuk benda-benda xpenting.


 


 

Saya pun "puasa" xnaik kereta sbb nak jimat cost minyak, parking and tol. Saya sanggup susah payah naik Putra or Komuter pergi balik keje.


 


 


 


 

Malangnyaaaaaaaaa,


 


 

saya dah "damage" diri saya dengan beli nutox day moisturize hari tu. ( tu penting saya saya langsung xde day cream ).


 

Plus, tambah collection serum Nutox tuh la kononnya. ( Padahal ada lagi serum netrogena tapi gatai nk try menda lain).


 


 


 


 

Skang, plus beli shawls online plakkk…uwaaaaaaaaaaaa….


 


 


 

Camne nk jimat cermat ni. Nafsu shopping membuak-buak..tsk T.T

No comments: