Saturday, October 30, 2010

Jadual yg tidak menentu adakah disebabkan disiplin?

Disiplin asas kemajuan ya tawan-tawan. (*kawan kawan*)


TIME MANAGEMENT also crucial in our LIFE!


The fact is, jadual saya dah makin miserable dah ni T.T


Banyak keje + stress + malas +++ sume ada..


WeekdaysIsnin Jumaat – keje n balik keje skang 7-8pm. Balik je terus tido. Kadang2 ada la sehari dua sempat tgk tv … makan tu wajib gak xkira la makan kt ofis dulu or makan kt umah. Kekadang malam tu abis mcm tu je coz makan kt luar.huhuhu… mmg malam xkan sempat buat2 apa hatta nk update blog ni pun T.T

Even kekadang stress keje buat saya malas nk buat pape. Kadang2 penat lagi2 kalau saya jalan banyak naik public transport. Isk.


Weekend Sabtu = pagi gi SW slimming treatment. Tengahari dah off gi weddings * fuh wedding x berenti sampai hujung November woo * malam dah penat jalan jauh… lepak ngan family update pape yg patut then tido. ( tapi kan schedule akan bertambah dgn pergi ke gym nnt sbb 1 family dah register gym huhuhu )


Ahad = masa utk family lagi sbb kadang2 xsempat catch up malam kan so 1 day kadang2 family outing xkira la makan ke tgk wayang pun ada. Skrang tambah gi gym lagi 1 family. Malam kena gosok baju 1 minggu coz takkan sempat nyer iron on weekdays then kena tido awal sbb akan tumpang abah gi Putra gi keje.


Macam tu la hari2 saya.


Saya mmg xkan sempat hangout ngan kawan-kawan atau cari jodoh ke pape ke mmg xde la.


Lagi WORST, takkan sempat study ACCA bila seharian penuh aktiviti cam gitu.


Mock Exam ( Trial Exam ) = 6 Nov'10

Revision Class = End of Nov'10

Real Exam = 10 Dec'10




Time is running out bebeh!



Arghhh..stress!!!



Tolong BUNUH saya skrang jugak!


No comments: